Usluga mezoterapije

Mezoterapija je tehnika uvođenja lekovitih sredstava sa ciljem da se deluje lokalno: na kožu i na potkožno masno tkivo. Ova terapija je pronađena 50- ih godina XX veka. Od tada se koristi u lečenju ne samo kožnih ili estetskih problema, već i raznih medicinskih problema.

Mezoterapija je bezbedna procedura, alternativa agresivnim i invazivnim estetskim tehikama. Ubacivanjem farmakološki aktivnih substanci podstiče se obnavljanje kože.

Posle tretmana pacijenti opisuju da njihova koža izgleda odmorno, da sija, da je čvršća.

Mezoterapija može biti i dodatna u drugim tehnikama podmalđivanja: hemijskim pilinzima i hirurškom liftingu i drugim operativnim procedurama.

Tehnika se sastoji od ubacivanja preprata u kožu pomoću veoma tankih igala (debljine trepavice), pa je procedura praktično bezbolna. Preparati se daju u veoma malim dozama, na određena područja koja su problematična. Malo, retko i tamo gde treba! Tako se izbegava resorpcija u krvotok i nema sisitemskih manifestacija. Za svakog pacijenta, u zavisnosti od problema koji se tretira, posebno se prave preparati koji su kombinacija lekova, vitamina, amino kiselina i prirodnih, biljnih preparata.

Mezoterapija se koristi u estetskoj dermatologiji najčešće kod:

• starenja kože: biološkom i fotostarenju, u zatezanju kože i lica i tela, u podmlađivanju lica i uklanjanju bora,
  • celulita i ukalnjanja masnih naslaga,
  • u tretiranju različitih tipova ćelavosti,opadanja kose, suvoće dlake
  • ožiljaka
  • strija
  • akni i posledica akni
  • fleka i pormemećaja pignetacije
  • crvenila lica i proširenih kapilara
  • u pripremi (pre plastičnih operacija) i rehabilitaciji pacijenata (posle operacija)
  • zajedno sa hemijskim pilinzima

Indikacije su brojne.

Ovu tehniku isključivo radi doktor!

Odraslim zdravim osobama, starosti između 18 i 75. godine života, može se raditi mezoterapija.

Ne može se raditi kod:

• trudnica i tokom dojenja
  • akutnih infektivnih bolesti
  • kod kožnih bolesti u fazi pogoršanja
  • obolelih od dijabetesa
  • obolelih od malignih bolesti
  • kod kojih postoji poremećaj u zgrušavanju krvi
  • obolelih od kardiovaskularnih bolesti
  • teških bolesti bubrega i jetreu radu…

Mezoterapija tela, lica : 5.000-8.000 din

Sve usluge ordinacije Dr Bojić  |  Cenovnik usluga